diff Ac Th (Re: SPECS: dbus.spec - next step, relese 4.2, java enabled, rebuild w/...)

robert j. wozny robert.wozny w gmail.com
Pią, 1 Lip 2005, 19:40:26 CEST

Quoting Jakub Bogusz <qboosh w pld-linux.org>:

> Wykopaliska, ale właśnie natrafiłem...
[...]
> *book jednak też, i to na współczesnym sparcu ;)
> http://www.tadpolecomputer.com/html/products/mobile/bullfrog/
> albo nawet
> http://www.tadpolecomputer.com/html/products/mobile/bullfrog-dual/
> Cen na wszelki wypadek nie podają (albo nie znalazłem).

ceny są dość duże. bardzo duże.

> No i rozmiary (wysokość!) oraz masa niezbyt zachęcające.

te "mobile" mają na celu raczej przeniesienie środowiska badawczego
gdzieś na wykopaliska, czy inne takie... kiedyś ktoś[tm] się
zastanawiał nad takim czymś...

--
robert j. wozny
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,