diff Ac Th (Re: SPECS: dbus.spec - next step, relese 4.2, java enabled, rebuild w/...)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 1 Lip 2005, 18:57:10 CEST

Wykopaliska, ale właśnie natrafiłem...

On Mon, May 16, 2005 at 12:34:41AM +0200, Jakub Bogusz wrote:
[...]
> Zależy jakiego (jako desktop, nie *book; fakt, że współczesnym x86* nie
> dorównają).

*book jednak też, i to na współczesnym sparcu ;)
http://www.tadpolecomputer.com/html/products/mobile/bullfrog/
albo nawet
http://www.tadpolecomputer.com/html/products/mobile/bullfrog-dual/
Cen na wszelki wypadek nie podają (albo nie znalazłem).
No i rozmiary (wysokość!) oraz masa niezbyt zachęcające.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/