[Ac Ready] (no subject)

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Sob, 2 Lip 2005, 18:30:29 CEST

Ostatnio zrobiłem upgrade z Ac Ready, a tak konkretniej to ncurses-ext,
ncurses-devel, ncurses, terminfo i takie tam różne X11-cośtam...

No i pojawił się problem z programem poldex...
Otóż gdy w gnome-terminalu mam:

$ echo $TERM
xterm-color

to wszystko z poldeksem jest OK. A gdy mam:

$ echo $TERM
gnome

to poldex wygląda tak:

<http://www.republika.pl/darlas/pics/s/ZadzwonciePoMilicje.png>

Nie wiem, nie umiem, nie rozumiem... Nie znam się, czasu nie mam,
zarobiony jestem... Ale na wszelki wypadek zgłaszam problem
najlepiej jak potrafię -- może ktoś kompetentny wie w czym rzecz?

--
Dariusz Laskowski              Ćwicz sztuki walki, wyrobisz sobie koordynację
darlas at post.pl              wzrokowo-ruchową. Po kilku latach treningu