[Ac Ready] (no subject)

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pon, 4 Lip 2005, 14:47:08 CEST

On Sat, 02 July 2005 18:30:29 +0200, Dariusz Laskowski wrote:

> Otóż gdy w gnome-terminalu mam:

> $ echo $TERM
> xterm-color

> to wszystko z poldeksem jest OK. A gdy mam:

> $ echo $TERM
> gnome

> to poldex wygląda tak:

> <http://www.republika.pl/darlas/pics/s/ZadzwonciePoMilicje.png>

Widzę, że moja wiadomość wstrząsnęła tą listą dyskusyjną,
a wątek rozrósł się do niebotycznych rozmiarów... :-D
To chciałem jeszcze donieść, że pojawiły się również
drobne problemy z ydpdict. Z tym, że on teraz nie lubi
ani 'gnome' ani 'xterm-color', a zachowuje się poprawnie
przy ustawionym 'TERM=xterm' po prostu. Troszkę to uciążliwe,
bo zapowiada się, że dla "każdego" programu będę musiał
ustawiać inny TERM. :-/

Pozdrawiam
--
Dariusz Laskowski