Nowy spec: ircd-hybrid-services

Paweł Sakowski saq w pld-linux.org
Wto, 5 Lip 2005, 19:56:42 CEST

On Tue, 2005-07-05 at 18:55 +0200, Cezary Krzyzanowski wrote:
> configure: warning: LDFLAGS=: invalid host type
> configure: warning: CFLAGS=-O2 -march=i686: invalid host type
> configure: error: can only configure for one host and one target at a
> time
> błąd: Błędny status wyjścia z /var/tmp/rpm-tmp.60291 (%build)
>
> Po próbie zmiany ./configure na makro %configure

Typowy objaw antycznego ./configure. Rozwiązania są 2: %configure2_13
albo %{__autoconf} .

> tzn. w /etc/hybserv??

Ano.

> symlinki na odwrót (plik w /etc/hybserv, symlinki w /usr/lib/hybserv)
> suktują tekstem "Nie można otworzyć pliku".

No to masz czym się bawić ;-)

> pliczek w CVS nowe_grupy - z niego korzystałem

"revision 1.1
date: 2004/08/14 17:54:30;  author: wolf;  state: Exp;
Propozycja nowych grup rpm-a,"

Nie weszła w życie. Obowiązuje SOURCES/rpm.groups .

>   napisanie %install tak jak to się robi w PLD.
>
> A jak to się robi w PLD?? próba zrobienia %{__make} install wywala
> wszystko do jednego katalogu, jak zwróciłem uwagę wyżej, do --prefix/hybserv

Jedno install -d na początku, rozmieszczanie plików przez install a nie
cp, niebieganie po katalogach itd. Spójrz na dowolny spec i zrób po
prostu podobnie. W twojej wersji %install jest po prostu nieczytelny.

Pomijając fakt, że jeśli make install istnieje to zwykle (nie twierdzę,
że tu) warto z niego skorzystać, po ewentualnym zapatchowaniu.

P.S. Odpisuj na listę, nie prywatnie.

--
Paweł Sakowski <saq w pld-linux.org>
PLD Linux Distribution