Nowy spec: ircd-hybrid-services

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Wto, 5 Lip 2005, 21:06:04 CEST

Paweł Sakowski napisał(a):

 > Typowy objaw antycznego ./configure. Rozwiązania są 2: %configure2_13
 > albo %{__autoconf} .

mkey....autoconfem się nie bawiłem, spróbuję 2_13

/usr/lib/hybserv) suktują tekstem "Nie można otworzyć pliku".

 > No to masz czym się bawić ;-)

No ale co mam zrobić? No łopatologicznie zrobione na odwrót i nie
działa. Spradziłem prawa - są, sprawdziłem dowiązania - są, po prostu
nie i koniec! Ten programik po prostu jest tak napisany, że cokolwiek by
się nie działo uważa, że wszytsko ma w jendym katalogu i nic nie zmieni
takiego stanu rzeczy. Popróbuję jeszcze oczywiście stracem, ale wątpie...

 > Nie weszła w życie. Obowiązuje SOURCES/rpm.groups .

Aha ten! Kurde, parę jest takich, w Attic też coś leży - uch...

 > Jedno install -d na początku, rozmieszczanie plików przez install a nie
 > cp, niebieganie po katalogach itd. Spójrz na dowolny spec i zrób po
 > prostu podobnie. W twojej wersji %install jest po prostu nieczytelny.

Ok - uczelnię go jakoś i spróbuję upodobnić do innych specy.

 > Pomijając fakt, że jeśli make install istnieje to zwykle (nie twierdzę,
 > że tu) warto z niego skorzystać, po ewentualnym zapatchowaniu.

A to też fakt - looknę do bebechów.

 > P.S. Odpisuj na listę, nie prywatnie.

Hm - nie masz ustawionego pola reply-to i stąd jazdy. Sorry - nie
looknąłem, dokąd idzie, odruchowo wrzuciłem reply.

Cz w rny