SPECS: optipng.spec - BR: libpng-devel

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Czw, 7 Lip 2005, 22:55:57 CEST

Mniej wiecej Fri, Jul 01, 2005 at 05:53:18PM +0200, zainteresowany Bartosz Taudul rzekl:

> Hę? optipng ma swoje własne libpng i zlib.

Hmm, no ma ale w nagłówkach gdzieś odwołuje się do systemowego zlib.h.
Na razie to usunę, bo problem jest gdzie indziej, ale nie mam czasu i
głowy do obejrzenia tego. (z resztą widać po czasie reakcji)

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A
%% Timeo me dubitare %%