SPECS: wpa_supplicant.spec - version 0.4.3 - enabled madwifi support

Tomasz Mateja tommat w pimpek.one.pl
Czw, 14 Lip 2005, 21:13:07 CEST

On Thu, 14 Jul 2005, Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> wrzuć lepiej te nagłówki niż cały tarball. ale najlepiej jakby
> madwifi.spec dostarczał to co powinien dostaczać jeśli inne programy
> tego wymagają.
Robie madwifi-devel - tak bedzie najkoszerniej

> to jest wersja devel. dlaczego dałeś na HEAD?
Bo powinna sie znalezc na HEAD a stable na AC-branch ??
Z drugiej strony jakie AC-branch skoro tego i tak nie ma w AC??

> bardzo nieelegancko to wygląda i nie jest gpm friendly (Source0)
Przekleilem z madwifi.spec :)

> btw.
> może pora się dogadać gdzie dodać obsługę wpa? myślałem o
> functions.network, żeby dodać np. WLAN_WPA, WLAN_WPA_DRVIVER i
> bezpośrednio wywoływać z functions.network wpa_supplicant z powyższymi
> oraz z /etc/wpa_supplicant.conf argumentami. nie wiem tylko gdzie by
> było najodpowiedniesze miejsce o killowania procesu w razie ifdown
> intrfejsu.

IMHO wsparcie dla tego w rc-scripts to jedyne rozwiazanie pozatym nie moze
byc jednego wpa_supplicant.conf - co w momencie gdy mamy dwie karty w
roznych sieciach ?? Plik konfiguracyjny dla wpa_supplicant powinien byc
definiowany w ifup-* interfejsu.

Pozdrawiam.

--
Tomek