SPECS: wpa_supplicant.spec - version 0.4.3 - enabled madwifi support

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pon, 18 Lip 2005, 20:50:47 CEST

On Thu, 14 Jul 2005 21:13:07 +0200 (CEST)
Tomasz Mateja <tommat w pimpek.one.pl> wrote:

> IMHO wsparcie dla tego w rc-scripts to jedyne rozwiazanie pozatym nie moze
> byc jednego wpa_supplicant.conf - co w momencie gdy mamy dwie karty w
> roznych sieciach ?? Plik konfiguracyjny dla wpa_supplicant powinien byc
> definiowany w ifup-* interfejsu.

albo jedną kartę i różne sieci ;)

u siebie zrobiłem w functions.network (chyba najbardziej transparentne
rozwiązanie, choć pewnie eksperci od rc-scripts nie zgodzą się)

if [ -n "$(eval echo \$${prefix}WLAN_WPA)" ] ; then
        wpa_supplicant -i ${device} -D "$(eval echo \$${prefix} \
	WLAN_WPA_DRIVER)" -c /etc/wpa_supplicant.conf
fi

WLAN_WPA, WLAN_WPA_DRIVER w np. ifcfg-wlan0. jeśli mamy mieć więcej
konfigów to nie obejdzie się chyba bez katalogu w %_sysconfdir, coby
mieć wszystko w jednym miejscu.

pozostaje sporawa dodania w odpowiednim miejscu wpa_cli terminate
(ifdown ?), nie wiem za bardzo gdzie by to dodać.

opinie?
--
Fryderyk Dziarmagowski