SPECS: oooqs.spec - fix applnkdir, buil, not work

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pią, 15 Lip 2005, 00:08:00 CEST

On Thu, 14 Jul 2005, Paweł Sakowski wrote:

> Ten człowiek ZTCP nie przeszedł standardowej procedury uzyskiwania RW.
> Niech ktoś łaskawie zrobi jedno z:
>
> a) -w
> b) ACL na SPECS i SOURCES
>
> To drugie jeśli klient robi coś użytecznego w innych modułach, chociaż
> brak mi podstaw żeby tak sądzić. Ktoś go zna w ogóle? Jakim cudem został
> wpisany do writers?

Ja go znam, niemniej od pewnego czasu straciłem z nim kontakt.
Bodajże jeszcze kloczek dał mu RW na moją prośbę (miałem dosyć
commitowania jego poprawnych zmian).

Popieram -w (niestety) :(