SPECS: oooqs.spec - fix applnkdir, buil, not work

Tomasz Wittner twittner w o2.pl
Pią, 15 Lip 2005, 11:53:37 CEST

On Fri 15. of July 2005 00:08, Paweł Gołaszewski wrote:
> [...]
GMT

> Ja go znam, niemniej od pewnego czasu straciłem z nim kontakt.
> Bodajże jeszcze kloczek dał mu RW na moją prośbę (miałem dosyć
> commitowania jego poprawnych zmian).
>
> Popieram -w (niestety) :(

Czy do Kolegi Tomasza Samotyjaka aka siomek w ogóle docierają uwagi innych
developerów na temat jego poczynań (tzn. czy jest zapisany/odbiera maile z
pld-devel-pl w lists.pld-linux.org *)? Bo wygląda na to, że nie. Może odebranie
"w" sprowokuje sytuacje, że developer-widmo nawiąże z nami kontakt.

BTW - czy w+ zobowiązuje do bycia zapisanym na pld-devel-pl? A może na
pld-devel-en? Co w sytuacji, gdy część osób nie jest zapisana na
pld-devel-pl@ tylko na -en (ari, glen, gotar i wrobell). Co z uwagami
kierowanymi do tych osób na pld-devel-pl? Może należałoby zastanowić się nad
zrobieniem jednej listy, bez podziałów językowych, a wybór jęz. komunikacji
pozostawić piszącym na tę listę (ze wskazaniem na j. ang.)? Tak wiem -
pamiętam, jak drażniło mnie forum ueagle, gdzie często trafiały się posty po
francusku. I myślę, że jak glen odpowie komuś po estońsku, to się temu komuś
prawdopodobnie odechce pisać po polsku ;).

--
Tomasz Wittner