śmieci po uninstall

Bartosz Swiatek swiatek w informatik.hu-berlin.de
Nie, 17 Lip 2005, 02:13:20 CEST

Dnia niedziela, 17 lipca 2005 01:29, Andrzej Krzysztofowicz napisał(a):

> Temat widze wraca jak bumerang.
>
> Dotychczasowe wnioski sa takie: z poziomu rpm-a nie da sie tego zrobic
> (wymagany/wskazany jest pewien poziom interaktywnosci).
> Jako osobne narzedzie - OK. Ale wskazany bylby jakis poziom
> konfigurowalnosci: zeby nie odinstalowac np. "niewymaganego przez nic"
> basha, czy tez wlasnie clamav-libs uzywanego przez jakis wlasny,
> niezarejestrowany w bazie rpm-a program.

Osobiście uważam to za zbędny zabieg, zawsze przecież można zrobić z poziomu
poldka uninstall clamav-libs które to zaznaczą odpowiednie paczki i nie ma
burdelu. Zaraz znajdą się osoby, które zaczną sie czepiać innych rzeczy
równie mało ważnych jak ta.