śmieci po uninstall

Nie, 17 Lip 2005, 01:29:20 CEST

Krystian T wrote:

> Witam
> Już kiedyś czytałem o tym problemie, ostatnio był wątek na forum
> http://forum.pld-linux.org/viewtopic.php?t=47
>
> W skrócie na przykładzie clamav
> 1. Przy instalacji clamav pociąga clamav-libs,a clamav-database trzeba
> doinstalować ręcznie
> 2. Odinstalowanie clamav pociąga za sobą clamav-database, a
> _niepotrzebny_ clamav-libs _zostaje_

Temat widze wraca jak bumerang.

Dotychczasowe wnioski sa takie: z poziomu rpm-a nie da sie tego zrobic
(wymagany/wskazany jest pewien poziom interaktywnosci).
Jako osobne narzedzie - OK. Ale wskazany bylby jakis poziom
konfigurowalnosci: zeby nie odinstalowac np. "niewymaganego przez nic"
basha, czy tez wlasnie clamav-libs uzywanego przez jakis wlasny,
niezarejestrowany w bazie rpm-a program.

  phone (48)(58) 347 14 61