śmieci po uninstall

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Nie, 17 Lip 2005, 14:01:24 CEST

Dnia 17-07-2005, nie o godzinie 12:55 +0200, Paweł A. Gajda napisał(a):
> Saturday 16/07/2005 23:02:31, Krystian T:

> Nowy poldek będzie to miał:

Super :)

> [...]
>
> Nie wziąłeś pod uwagę, że wymagania mogą być symboliczne (libfoo.so.1 np).
To akurat brałem pod uwagę - tego typu zależności wyszły mi jako wynik
rpm -qR. Bardziej mnie zaskoczył (IMVHO nielogiczny):
$ rpm -qR clamav
/bin/id
$ rpm -q --whatrequires /bin/id
rpm-build-4.4.1-7
i nic więcej, a spodziewałem się, że clamav powinien też być...
Ok, była to dla mnie ciekawa wprawka skryptowania.
Dziękuję za uwagę i komentarze.
--
Pozdrawiam
Krystian T