SPECS: docbook-style-xsl.spec - fixed R:,

Nie, 17 Lip 2005, 21:42:37 CEST

Pawel Sikora wrote:

> %post
> if ! grep -q %{catalog} /etc/xml/catalog ; then
>         %xmlcat_add %{catalog}
> fi
>
> zeby %post zadzialalo, to w %R(pre) juz pakiet binarka musi byc.
> caly smrod wyplynal przy reinkarnacji buildero th-athlon/x86-64
> z ktorych przy okazji znieknelo czesc paczek. normalnie tego
> nie widac, bo libxml2-* sa poinstalowane na builderach.

/me nie bardzo rozumie: co ma R(pre) do dzialania skryptow %post ?
Pomijam juz ten "drobiazg", ze R(pre) nie gwarantuje obecnosci programu w
trakcie wykonuwania %post (np. inny program, instalowany razem z
dyskutowanym tu, moze co nieco wyobsoletowac).

  phone (48)(58) 347 14 61