SPECS: oregano.spec - post-siomek cleanup: reverting rev 1.51

Paweł Sakowski saq w pld-linux.org
Śro, 20 Lip 2005, 01:04:04 CEST

On Wed, 2005-07-20 at 00:47 +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> ekhm... to, że nie jest dokończone to nie powód, żeby wywalać wszystko w
> czambuł... :-/ Teraz to ty zachowujesz się jak psuja.
>
> Zostaw conajmniej URL, żeby było wiadomo skąd brać nowsze wersje, skoro
> masz ochotę psuć...

Innych jego commitów nie revertuję (no, chyba jeszcze jeden będzie).
Natomiast tutaj "niedokończone" jest mocnym niedopowiedzeniem (znowu
będzie, że złośliwy jestem, trudno). rev 1.51 to było: podbicie wersji i
MD5, zamieszanie na BR i zakomentowanie jednego patcha (nie będę
zgadywał czy jest obsolete, czy się nie chciał czysto nałożyć). Pakiet
nawet nie próbuje się budować. Zaryzykuję stwierdzenie, że zrobienie
tego upgradu od zera będzie szybsze niż odnajdywanie się w tym co siomek
zaczął.

Nowy URL jest faktycznie bardziej użyteczny od starego ("404"),
przywracam (chociaż jak ktoś będzie szukał nowszych wersji to wygugla z
łatwością).

--
Paweł Sakowski <saq w pld-linux.org>
PLD Linux Distribution