SPECS: kadu.spec - updated kadu-spy to latest 0.0.8 - temporarily ...

Krzysztof Królikowski krzysiek w network.en-crypt-ed.info
Pią, 22 Lip 2005, 10:30:51 CEST

Dnia 21-07-2005, czw o godzinie 18:19 +0200, Jarosław Kamper napisał(a):

> Pytaniem było, po co upgrade'owałeś coś, co zakomentowałeś.

żeby jak url będzie znowu dostępny móc z niego korzystać

--
Krzysztof Królikowski [krzysiek @ pkn . pl]
Systems & Network Administrator & PLD Linux developer