apache bug + potencjalny vixie-cron bug

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Sob, 23 Lip 2005, 02:02:35 CEST

Walczyłem dziś z dziwnym zachowaniem apache, który (jak się później
przykro okazało) zapętla się w nieskończoność, jeśli odpalić go z
bezterminalowego procesu (cokolwiek bez potoków std{in,out,err}).
Efektem tego jest poniższy bug:

http://bugs.pld-linux.org/index.php?do=details&id=5679

Po zlokalizowaniu tego wygooglałem też podobny problem w RedHacie i
poprawkę na vixie-crona. Nie wiem, jak ta ostatnia ma się do PLD, ale
proponuję rzucić okiem, link w treści buga.

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>