apache bug + potencjalny vixie-cron bug

Sob, 23 Lip 2005, 10:59:23 CEST

On Saturday 23 of July 2005 02:02, Patrys :: Patryk Zawadzki wrote:
> Walczyłem dziś z dziwnym zachowaniem apache, który (jak się później
> przykro okazało) zapętla się w nieskończoność, jeśli odpalić go z
> bezterminalowego procesu (cokolwiek bez potoków std{in,out,err}).
Dziwne, często cron restartuje mi apacza i nie widzę tego problemu.
(restart via service httpd restart).

Do tego o ile pamiętam to vixie-cron czeka na aktualizacje do:
ftp://ftp.isc.org/isc/cron/cron_4.1.shar
(brak chętnego)

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/