apache bug + potencjalny vixie-cron bug

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Sob, 23 Lip 2005, 11:16:44 CEST

Dnia 23-07-2005, sob o godzinie 10:59 +0200, Arkadiusz Miskiewicz
napisał(a):
> Dziwne, często cron restartuje mi apacza i nie widzę tego problemu.
> (restart via service httpd restart).

Może cron u nas przywraca stdin/out. Tam stoi czyste AC, a błąd wyszedł
przy okazji pracy nad VHCS2 (taki system hostingowy), gdzie daemon
restartuje apache po każdej większej zmianie.

Najprościej spróbować z tego crona odpalić programik w C, który sprawdza
deskryptor zerowy. Testcase jest zdaje się na zlinkowanym redhatowym
bugu.

> Do tego o ile pamiętam to vixie-cron czeka na aktualizacje do:
> ftp://ftp.isc.org/isc/cron/cron_4.1.shar
> (brak chętnego)

U nas vixie był zawsze w jakiejś dziwnej wersji, o której chyba nawet
autorzy nie słyszeli :]

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>