SPECS: clisp.spec - up to 2.34

The Undefined undefine w aramin.net
Śro, 27 Lip 2005, 22:14:36 CEST

On Wed, Jul 27, 2005 at 09:54:01PM +0200, Jakub Bogusz wrote:

> Wrrr. Kolejna łata usunięta bez żadnego komentarza.
odkomentowywany tą łatką fragment kodu nie istnieje w źródłach.

pozatym clisp na amd64 buduje się i działa (a przynajmniej maxima z nim
działa). na alphie się nie buduje - czytałem ostatnio o jakis problemach
z binutils,więc pomyślałem że to to.

> I skąd inni mają wiedzieć dlaczego?
> W SOURCES została na HEAD i też nie wiadomo po co teraz leży.
już usunąłem, przepraszam ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI