SPECS: clisp.spec - up to 2.34

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 27 Lip 2005, 22:49:36 CEST

On Wed, Jul 27, 2005 at 10:14:36PM +0200, The Undefined wrote:

> odkomentowywany tą łatką fragment kodu nie istnieje w źródłach.

To się pisze w commit logu przy uaktualnianiu, żeby następne osoby nie
musiały sprawdzać.

> pozatym clisp na amd64 buduje się i działa (a przynajmniej maxima z nim
> działa). na alphie się nie buduje - czytałem ostatnio o jakis problemach
> z binutils,więc pomyślałem że to to.

Nie to.
To co jest w buildlogu wygląda tak samo, jak problem, który udało się
kiedyś wyeliminować (m.in. przy pomocy tej łaty).
Ale mi się wykłada (przy -O1) jakoś inaczej, próbuje mmapować pamięć pod
za duży adres, jakby rodem z IA64.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/