applnk.spec

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Śro, 27 Lip 2005, 22:19:19 CEST

Dnia 27-07-2005, śro o godzinie 22:08 +0200, Paweł Gołaszewski
napisał(a):

> ...czyli top-a z ikonki nie będę mógł sobie włączyć? suuuuuper pomysł...
> :-/

Dobra, to mam rozumiem sobie robić swojego brancha dla swoich userów,
którzy pewnie do końca życia nie dowiedzą się co to jest top, bc, mc,
lftp i kilkanaście innych fajnych paroliterowych skrótów.

> ...czyli mając gnome zainstalowane nie uruchomię sobie quanty z ikonki...?
> suuuuuper pomysł nr.2...

> Zastanów się nad sensownością tych pomysłów, bo IMO nawet nie pomyślałeś
> co robisz...

Nie nie, Quanta to aplikacja, ale taki panel sterowania od KDE ma niskie
zastosowanie pod Gnome. Quanty sam używam i pojawia się tylko, jeśli
jest zainstalowana Quanta. Za to ustawienia KDE lądują w menu Gnome
jeśli są zainstalowane paczki od kickera.

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>