applnk.spec

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Śro, 27 Lip 2005, 22:36:12 CEST

On Wed, 27 Jul 2005, Patrys :: Patryk Zawadzki wrote:
> Dobra, to mam rozumiem sobie robić swojego brancha dla swoich userów,
> którzy pewnie do końca życia nie dowiedzą się co to jest top, bc, mc,
> lftp i kilkanaście innych fajnych paroliterowych skrótów.

...a od czego jest ładne pole "Comment" w plikach desktop ? Chyba właśnie
do wyjaśnienia do czego taka aplikacja służy. Poza tym - takich
"paroliterowych skrótów" jest na pęczki. Choćby psi czy setki innych
rzeczy.

> Nie nie, Quanta to aplikacja, ale taki panel sterowania od KDE ma niskie
> zastosowanie pod Gnome. Quanty sam używam i pojawia się tylko, jeśli
> jest zainstalowana Quanta. Za to ustawienia KDE lądują w menu Gnome
> jeśli są zainstalowane paczki od kickera.

Ma zastosowanie całkiem spore. Tak samo jak chcę sobie skonfigurować
wygląd aplikacji gnome - chcę także, żeby te z KDE pasowały mi wyglądem.
Ostatnio zmieniłem sobie rozdzielczość na "trochę" większą (2048x1536) i
dla przykładu pod gnome grzebałem w ustawieniach czcionek dla kde. Bo
czasem trzeba.

Na argument, iż żadko... owszem. Ale taka sama częstotliwość występuje w
przypadku grzebania w ustawieniach gnome, więc to żaden argument.