applnk.spec

robert j. wozny robert.wozny w gmail.com
Śro, 27 Lip 2005, 22:38:43 CEST

Quoting Bartosz Taudul <wolf.pld w gmail.com>:

[...]
> gdziekolwiek w innych wmach (glownie mowie tu o vfmg).
[...]

  swoją drogą vfmg (bo większość krzyku o to jest) też jest
  niedopracowanym kawałkiem... nie obsługuje cappletów, nie bierze
  lokalnych menu... używanie na przykład crossoffice, zmusza mnie albo
  do używania KDE, albo gnome - bo w innych WM'ach niestety nie widać
  aplikacji crossoffice.

  ale ja się nieznam, i używam dziwnych aplikacji...

--
robert j. wozny
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,