applnk.spec

havner havner w smtp.kamp.pl
Śro, 27 Lip 2005, 23:01:33 CEST

On Wed, Jul 27, 2005 at 10:01:55PM +0200, Patrys :: Patryk Zawadzki wrote:
> Jakiego gnome? Róbcie sobie z applinkiem co chcecie i możecie tam nawet
> programator od pralki wsadzić, ale skoro tam ma być wszystko, to
> pozwólcie mi w końcu wyczyścić gnome-menus, który jest _gnomowy_ i tylko

Jesli tylko inni nie beda mieli nic przeciwko (ale chyba widze ponizej
ze juz maja) to z gnome-menus rob sobie co chcesz, ale od applnk sie
odstosunkowac, ma byc on jak najbardziej ogolny i do zastosowania we
wszystkich mozliwych wmach.

> gnomowy z pozostałych śmieci. To jest przede wszystkim z aplikacji
> konsolowych, a w drugiej kolejności z KDE. Wystarczy nam jedna
> uber-zgodna paczka menu, ja mam na PLD żywych ludzi, którzy chcą
> prostego menu, bez kalkulatorów (bc), midnajta i xterma.

Chociaz to brzmi delikatnie mowiac... "dziwnie".

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer                                    http://www.pld-linux.org