SPECS: ghostscript-fonts-std.spec - PreReq: fontpostinst - rel. 2, ...

Charles kkrenski w gmail.com
Pią, 29 Lip 2005, 12:42:18 CEST

Dnia piątek 29 lipca 2005 07:58, Jakub Bogusz napisał:

> 1. PreReq są do wycofania, wszędzie;
>    PreReq znaczy teraz tyle co Requires, ale może być uznane za błąd
>    składni przez kolejną wersje rpm-a
A rzeczywiście... - coś mi się obiło o oczy.

> 2. problem z ignorowaniem Requires(post) trzeba rozwiązać w rpm-ie
I od tego chyba trzeba zacząć.
Do tego czasu proponuję nie wyrzucać ze speców PreReq, bo jeśli mają się
pojawić takie szopki ze skryptami rpm-a jak w ghostscript-fonts-std to
będzie tylko płacz zgrzytanie zębami ;)

--
Pozdrawiam,
Karol Krenski