Czy kot¶ się bawi w przenoszenie pakietów na ftp?

robert j. wozny robert.wozny w gmail.com
Sob, 4 Cze 2005, 18:21:30 CEST

Quoting radek w rakin.eu.org:

> A te poprawki to co¶ więcej niż tylko:
> Revision 1.84  2005/06/04 08:11:35  speedy
> - updated BR: pwlib 1.9.0, openh323 1.17.1
> - release 3

  zobacz...

> bo jak około 20 V bawiłem się pwlib/openh323, to brancha dla AC zrobiłem
> im specjalnie dla gnomemeeting, bo sie nie budował w otoczeniu HEADowych
> pwlib-1.9.0 i openh323-1.17.1. Chciałem poprawić, ale jak wykomentowałem
> w confiugre.ac testy ogranizaj±ce wersje tychże, to krzyczał, że nie ma
> jaki¶ ficzerów w openh323.

  QuickNet ?... cało¶ć budowania przechodzi poprawnie... program się
  uruchamia, ale ja nie mam dostępu teraz do mojej bramki 8=]

--
robert j. wozny
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,