Czy kotś się bawi w przenoszenie pakietów na ftp?

radek@rakin.eu.org radek w rakin.eu.org
Sob, 4 Cze 2005, 18:41:41 CEST

On Sat, Jun 04, 2005 at 06:21:30PM +0200, robert j. wozny wrote:
> Quoting radek w rakin.eu.org:

>   zobacz...

Już widzę.

>   QuickNet ?... całość budowania przechodzi poprawnie... program się
>   uruchamia, ale ja nie mam dostępu teraz do mojej bramki 8=]

U mnie się nie zbudował, bo brakuje na ftp libgonme-devel ;)

Buduje inne pakety zależne od pwlib i openh323. Na razie wszystko ok,
tyle, że jakiś wyjątkowych testów nie zrobie bo nie mam teraz takiej
możliwości. Przeprowadziłem się do Wawy a cały szprzęt został jeszcze we
Wrocku. Poza tym preferuje SIPa.

Co do asteriska to powiem, że się zbudował, ale załadowanie chan_h323
powoduje SIGSEG przy zatrzymaniu centrali. Moze to wina mojej
konfuguracji bo tak naprawdę jeszcze się temu zbytnio temu nie
przyglądałem.

Radek
PS. Pozostałe zależności zbudowały sie bez problemu.
PSS. Jak w mutt dam reply na Twoje mejle to w To: wpisuje oprócz
pld-devel-pl, również Twój prywatny adres. Czy to znaczy, że chcesz
dostawać też odpowiedzi na prv?