Czy kotś się bawi w przenoszenie pakietów na ftp?

Radosław Kintiz radek w rakin.eu.org
Sob, 4 Cze 2005, 21:20:31 CEST

robert j. wozny napisał(a):

>Quoting radek w rakin.eu.org:

>[...]
>>

>  znaczy przebudowałeś to co jest teraz na HEAD i nie ma to różnicy z
>  tym, co jest/było na AC-Branchu ?

W tej chwili nie przebudowywałem Asteriska. Mam go z pwlib i openh323 z
AC-branch. Ale kiedy się bawiłem tymi libami, to zbudowałem Asteriska
również z ich HEADową wersją i było to samo (SIGSEGV przy zatrzymywaniu
centrali przy załadowanym chan_h323).

Poza asteriskiem przebudowałem przed chwilą wszystko inne, co od tych
bibliotek zależy (według poldka) i kompilacja zakończyła się pomyślnie
(co właściwie nie jest dużym zaszkoczeniem). Nie wiem jednak czy działa
to poprawnie, bo nie używam, a szczerze nie chce mi się tego
konfigurować i robić testów. Może ktoś ma już jakieś środowisko i chce
sprawdzić.

Radek

PS. Swoją drogą kotś ma jakiś pomysł jak zrobić gw między H323 i SIP. Bo
Asterisk w związku z powyższym sie nie nadaje?

--
Radosław Kintzi (radek at rakin.eu.org)