Czy kot¶ się bawi w przenoszenie pakietów na ftp?

robert j. wozny robert.wozny w gmail.com
Sob, 4 Cze 2005, 19:08:50 CEST

Quoting radek w rakin.eu.org:

> A ja jeszcze korzystam z ftp.atm.pld-linux.org, bo z głównego to by mi
> indeksy dwa dni kapały, więc pewnie będę musiał dłużej na nie poczekać
> (kiedy ten mirror się synchronizuje?)

  jak się zmieni± indexy na głównym.

> Na HEADowym i na AC-Branch jest to samo. Na tym co było przed moimi
> poprawkami (uaktualnieniami) w tych pakietach wogóle nie działało
> (centrala nie startowała z chan_h323).

  znaczy przebudowałe¶ to co jest teraz na HEAD i nie ma to różnicy z
  tym, co jest/było na AC-Branchu ?

--
robert j. wozny
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,