STBR: clearsilver.spec

radek@rakin.eu.org radek w rakin.eu.org
Nie, 5 Cze 2005, 11:42:05 CEST

On Sun, Jun 05, 2005 at 12:14:17AM +0200, Andrzej Zawadzki wrote:

> Niestety - trac nie działa z 2 (póki co) na razie tylko z wersją 1 :-(
> Jeśli będzie tak, że zrobisz wersję python-sqlitle1.spec  to będzie ok :-)

> Tylko, że tam jest R: webserver. Ja nie wiem jak to jest z innymi
> webserverami...
> Choć widać, że configi w specu są wyraźnie pod apache{1,2}
> Może aredridel się wypowie? (wiem zła lista ;-)

Trac działać może jako program CGI, a autoryzację przeprowadza za pomocą
mechanizmów porptokołu HTTP, zatem nadaje się do wykorzystania z dowolnym
serwerem www, który te standardy wspiera. Czyli rzeczywiście lepej nie
dodawać tej zależności. To była słuszna uwaga.

Teraz pozostaje rozstrzygnąć co z konfigami dla Apacha. Najprściej do %doc.
Można też w %postinstall wykrywac obecność apacha (tylko jak i co kiedy Apache
będzie zainstalowany niestandardowo i test go nie chwyci) i generować te
konfigi (lub kopiować z %doc). W ten sam sposób można sprawdzać czy jest
mod_auth.so i ew. informować admina o konieczności doinstalowania tegoż.
Podobnie jak wprzypadku wtyczek input/output w xmms. Jak uważacie?

Radek