STBR: clearsilver.spec

Andrzej Zawadzki zawadaa w gmail.com
Nie, 5 Cze 2005, 00:14:17 CEST

Radosław Kintiz wrote:

> Wydaje mi się, że python-sqlitle-2 i -1 nie będą ze sobą kolidować.
> Trzeba będzie być może wyciągnąć jakiś stary rel z
> python-sqlitle.spec i wrzucić do python-sqlitle1.spec. Postaram się
> rzucic okiem, ale nie obiecuję, że w najbliższym czasie. Na razie
> traca proponuje przerzucić do supported, bo main, to raczej nie
> miejsce na coś czemu brakuje zależności. Czy może się mylę i przed
> wydaniem AC jest inaczej?
Niestety - trac nie działa z 2 (póki co) na razie tylko z wersją 1 :-(
Jeśli będzie tak, że zrobisz wersję python-sqlitle1.spec  to będzie ok :-)

> To mogę dodać za chwilę, jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś.
Tylko, że tam jest R: webserver. Ja nie wiem jak to jest z innymi
webserverami...
Choć widać, że configi w specu są wyraźnie pod apache{1,2}
Może aredridel się wypowie? (wiem zła lista ;-)

--
Andrzej Zawadzki