STBR: clearsilver.spec

Andrzej Zawadzki zawadaa w gmail.com
Nie, 5 Cze 2005, 13:44:59 CEST

Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Nie mylisz sie. Trzeba te zaleznosci naprawic. supported to miejsce
> na rzeczy nienaprawia(l)ne.
To dodałem python-sqlite1.spec (jak Radek proponował)
Nie kłóci się z wersją 2 nigdzie. Oba zainstalowałem w systemie.
Zobaczcie czy OK. Jak tak to jeszcze do trac'a dodam tą zależność.
I można puścić na buildery.

ps1. Czy powinienem uciąć logi?
ps2. trac wygląda rewelacyjnie! Tylko muszę w pracy zrobić transport
cvs -> svn żeby móc korzystać z dobrodziejstw trac'a...

--
Andrzej Zawadzki