gnome się wali... :-/

Kamil Kosiński paladine w pld-dc.org
Wto, 7 Cze 2005, 23:11:25 CEST

On Tue, 7 Jun 2005 22:59:09 +0200 (CEST)
Paweł Gołaszewski <blues w pld-linux.org> wrote:

> Oczywiście, że nie...
No to rozwiązanie już znasz ;)

> Mam aktualne AC... po prostu.
> Zresztą - na drugim kompie ten sam zestaw działa normalnie...

Jak już freetz wspomniał, z info jakie podajesz, to nic się nie da
wywróżyć.

> Sposób sypania mi przypomina coraz bardziej windowsa... ;)

A mnie się nic nie sypie. Jakimś dziwnym trafem cześci ludzi GNOME
działa idealne, a część ma problemy co krok i wszystko im się wali.
Dziwne :)

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux.org