gnome się wali... :-/

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Wto, 7 Cze 2005, 23:25:57 CEST

On Tue, 7 Jun 2005, Kamil Kosiński wrote:
> No to rozwiązanie już znasz ;)

faaaantastycznie... :P

> Jak już freetz wspomniał, z info jakie podajesz, to nic się nie da
> wywróżyć.

Wiem.
Zadaj pytanie to odpowiem [1]

> A mnie się nic nie sypie.

Szczęściarz :P

> Jakimś dziwnym trafem cześci ludzi GNOME działa idealne, a część ma
> problemy co krok i wszystko im się wali. Dziwne :)

to ja chyba należę do tej drugiej grupy :)

Jeżeli chodzi o kernel 2.6 to z kolei należę do pierwszej - nigdy nie
miałem z nimi problemów jakichś poważnych :)

[1] cóż... problem rozwiązany przez... restart :-/ Strasznie
"deterministyczne" jest to gnome ;)