gnome się wali... :-/

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 8 Cze 2005, 10:51:38 CEST

Dnia 08-06-2005, śro o godzinie 09:29 +0200, Kamil Kosiński napisał(a):

> A ja właśnie z ciekawości instalnąłem i jest ok. Probowałeś
> reinstall? Domyślam się, że masz gnome-media-volume-control? A swoją
> drogą, czy da się tego appleta używać bez gnome-media-volume-control?
> Może zamiast bannera lepsze by było R: ?
> I znowu standardowe pytanie :) Z nowego usera jest ok?

z nowego usera tez. Byc moze ma to zwiazek z tym ze uzywam trego systemu
na 3 rozych komputerach z 3 roznymi kartami sieciowym. Wszedzie jest
jednak na sterownikach alsy.

> Środowisko->Preferencje->Sesje->Programy startowe->Dodaj->gg2 &
> Działa. Przetestowane :)

u mnie nie dzialalo, zobaczymy nowa wersja gg to moze teraz bezdie.
jak twierdzisz ze dziala to musi i umnie, pomecze to troche.

> W samym GNOME tego się nie da zrobić.

a w niesamym gnome ?