gnome się wali... :-/

Kamil Kosiński paladine w pld-dc.org
Śro, 8 Cze 2005, 09:29:42 CEST

On Wed, 08 Jun 2005 08:33:50 +0200
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl> wrote:

> 2. Przy kazdym uruchomieniu gnome aplet mixera mam wyciszony.

A ja właśnie z ciekawości instalnąłem i jest ok. Probowałeś
reinstall? Domyślam się, że masz gnome-media-volume-control? A swoją
drogą, czy da się tego appleta używać bez gnome-media-volume-control?
Może zamiast bannera lepsze by było R: ?
I znowu standardowe pytanie :) Z nowego usera jest ok?

> 3. W jaki sposob wpisac do autostartu GNUGadu ? Jak wpisze z & na kocu
> to nie startuje, jak bez to panel czeka na zakonczenie gg.

Środowisko->Preferencje->Sesje->Programy startowe->Dodaj->gg2 &
Działa. Przetestowane :)

> 4. Jak przypisac jakis program do klawisza. Cche miec pod Alt-X
> uruchamiany 3ddesk np.

W samym GNOME tego się nie da zrobić.

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux.org