gnome się wali... :-/

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 8 Cze 2005, 12:08:29 CEST

Dnia 08-06-2005, śro o godzinie 11:46 +0200, Michal Abramowicz
napisał(a):

> ad 1.
> Hm, ftp://mail.batek.pl/pld/ evolution + dbus nowy + okolice
> moze tego uzyj... plusem jest to ze jak sie kaze evolution robic
> message dbus to ponownie mozna go odpalic, a nie tak jak na starym
> dbus juz nie ;-)

Ja sobie klinolem ten dbus w evolution juz dawno, jak tylko sie pojawil
i czekam az cos zobacze :)
Nigdy mi sie nie zdarzylo zebym nie mogl czego odpalic.

> Ja chwilowo se odpusciłem, mam inny sposób na powiadomienie że jest
> poczta. Dbus jest tak samo prosty jak rejestr windows.
> Dla mnie dbus nie jest potrzebny. Chyba zeby w jakiejs fetorze albo
> suse personal edition sprawdzić czy takowe cudactwo działa, ale na to
> nie mam czasu ani chęci.

Ja tez. Myslalem ze dbus potrafi robic cuda, wiec moze warto.

> ad 2
> po wyświetlanie wiadomosci ;-) czyli jakas chmurka wystartuje
> ci na pulpicie czy cós w ten deseń.

Wlasnie to bylo by fajowe. Jak w IncrediMail :))))