gnome się wali... :-/

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Śro, 8 Cze 2005, 20:15:14 CEST

Dnia 08-06-2005, śro o godzinie 12:08 +0200, Tomasz Witek napisał(a):
> Dnia 08-06-2005, śro o godzinie 11:46 +0200, Michal Abramowicz
> napisał(a):

> Ja tez. Myslalem ze dbus potrafi robic cuda, wiec moze warto.

DBUS pośredniczy tylko między aplikacjami, które robią cuda. Dzięki temu
każda aplikacja nie musi wiedzieć jak gadać do każdej innej, DBUS to
taka skrzynka wymiany informacji.

> Wlasnie to bylo by fajowe. Jak w IncrediMail :))))

A ja właśnie coś takiego pisałem, ale do tego potrzebny mi DBUS 0.3x, a
nie 0.23, który jest w Ac.

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>