SPECS (AC-branch): bash.spec - release 22 - commented out PS1 xter...

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pią, 10 Cze 2005, 14:39:59 CEST

On Fri, 10 Jun 2005, Jan Rekorajski wrote:

> Ale jakos w zsh ci to zupelnie nie przeszkadzalo:

Nie używam. Przeniosłem tylko z profile.

[...]
> +		;;
> +	xterm*)
> +		precmd () { print -Pn "\e]0;%n@%m: %~\a"i; }
[...]
> Tak, tak, a jak sie znajdzie nastepny program ktoremu to bedzie
> przeszkadzac to jego tez bedziemy poprawiac? Nie kompromituj sie.

Czemu nie? Wolisz wadliwe programy? bo ja niekoniecznie...

Zresztą - podaj program, który ma z tym problemy? Ja takiego nie znam.