SPECS (AC-branch): bash.spec - release 22 - commented out PS1 xter...

Pią, 10 Cze 2005, 15:01:26 CEST

On Fri, 10 Jun 2005, Paweł Gołaszewski wrote:

> Nie używam. Przeniosłem tylko z profile.

Czy ty wogole czytasz moje listy? To byl wlasnie twoj commit do
/etc/profile w ktorym to po raz pierwszy wsadziles.

> [...]
> [...]
>
> Czemu nie? Wolisz wadliwe programy? bo ja niekoniecznie...

Niby czemu wadliwe? Program nie musi wiedziec co kazdy shell umie.
To shell ma sie zachowywac poprawnie.

> Zresztą - podaj program, który ma z tym problemy? Ja takiego nie znam.

mc.

Janek