SPECS (AC-branch): bash.spec - release 22 - commented out PS1 xter...

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pią, 10 Cze 2005, 15:32:04 CEST

On Fri, 10 Jun 2005, Jan Rekorajski wrote:

> Czy ty wogole czytasz moje listy? To byl wlasnie twoj commit do
> /etc/profile w ktorym to po raz pierwszy wsadziles.

A patrzyłeś jak dawno temu to było?
zsh nigdy nie używałem - dostałem to bodajże od kogoś z używających...

> Niby czemu wadliwe? Program nie musi wiedziec co kazdy shell umie. To
> shell ma sie zachowywac poprawnie.

I zachowuje.

> mc.

Na swoje mc masz poprawkę w cvs-ie :P

amc-1 patch pozwala na ustawienie różnego zachowania propt-a:
- #
- ścieżka
- pełny prompt

Ustawia się to przez command_prompt_type w ini. I tak, nie ma tego
by-default ustawionego - do zmiany, jeżeli się będziesz upierał.

Przy okazji jest to długo leżący już update mc.

Proszę o testy tego.