spfd, możliwość określenia ip na którym ma słuchać oraz detach

Roman Barczyński romke w estrefa.pl
Sob, 11 Cze 2005, 17:06:15 CEST

Dnia 2005-06-11 16:19, Radoslaw Zielinski napisał:
> To zepsuje dotychczasowe działanie: będzie pluł usage() przy poprawnym
> dotychczas wywołaniu "spfd -port=5970".  Rozwiązanie:
>
> 	$host = '127.0.0.1' unless $host or $path;

Będzie pluł, ale uruchomi, zmieniając na to co zaproponowałeś
uruchomi bez żadnego komunikatu, naprawdę nie wiem co lepsze...

Niestety przed twoim mailem już dodałem patcha i jest już:
perl-Mail-SPF-Query-1.997-2

Czekam na inne opinie to poprawię...

pozdrawiam
--
Roman Barczyński <romke(at)estrefa.pl>
"Za każdy dobry uczynek czeka człowieka kara." - Jeffery Deaver