spfd, możliwość określenia ip n

Sob, 11 Cze 2005, 17:19:21 CEST

=?ISO-8859-2?Q?Roman_Barczy=F1ski?= wrote:

> Będzie pluł, ale uruchomi, zmieniając na to co zaproponowałeś
> uruchomi bez żadnego komunikatu, naprawdę nie wiem co lepsze...
>
> Niestety przed twoim mailem już dodałem patcha i jest już:
> perl-Mail-SPF-Query-1.997-2
>
> Czekam na inne opinie to poprawię...

Ja tylko mam sugestie wylaczenia w tym pakiecie testow wymagajacych sieci.
Jeden zonk juz z tego jet: na builderze ppc sie robi nieskonczona petla prob
nawiazania jakiejs komunikacji po UDP (DNS? firewall wycina?).

Zatem prosze pakietow z wlaczonymi testami sieciowymi nie puszczac na
ac-ppc.

  phone (48)(58) 347 14 61