HPPA

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 13 Cze 2005, 12:25:07 CEST

On Mon, Jun 13, 2005 at 08:03:39AM +0200, Maciej 'mco' Świętochowski wrote:
> Czy jest szansa odpalenia którejkolwiek szalonej wersji PLD na
> Komputerze HP Visualize c3000 (procesor PA-8500) ? Czy wogóle
> jakiekolwiek distro (słyszałem że Debian-hppa w 32bitach) sensownie na
> tym ruszy? Czy lepiej się uczyć HP-UXa?
sensownie, nie słyszałem.
ogólnie - działa debian. mam postawionego na hp 712, czy coś takiego...
zegar około 80 czy 100mhz.
sam podstawowy system jako tako działa. gorzej z stabilnością.
primo - utknąłem na poziomie kompilacji binutils - po jakiś dwóch dniach
się wywaliły(a pobrane z apt-a, czyli te "debianowe").
duo - co kilkanaście dni kernel panic. może to przez jajko 2.2, ale
żadnego innego nie udało mi się skompilować.
jak chcesz z tym coś robić, poza "zainstalowaniem i sprawdzeniem że
działa", to pobaw się lepiej HP-UX-em.
chyba że masz sporo wolnego czasu, i maszynkę traktujesz jako "zabawkę"
- wtedy najprościej zabierz się za lekturę http://parisc-linux.org/ :)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI