HPPA

Maciej 'mco' Świętochowski mco w mco.hdtv.pl
Pon, 13 Cze 2005, 22:31:22 CEST

Dzięki za odpowiedzi.

Odpowiadając wszystkim, w miarę możliwości:
Procesor bodajże 400Mhz, pamięci 512 lub 1024 (dokładnie jeszcze nie
wiem), dyski 2x 9GB SCSI (bodajże SCSI-3).
Udostępnić developerom mogę chętnie, ale nie mam jak go wystawić na
publicznym IP, więc zostaje tylko przkierowanie portów/konto na
routerze. Zainstalowałbym tego Debiana hppa 32bitowego i w chroocie by
było się jak bawić...

O ile nie będą ode mnie chcieli za to gór złota ;)

Pozdrawiam
PS: Dzięki za linka. To drugi, po http://www.openpa.net, który jest w
miarę konkretny :D
--