mozilla-plugin-mplayer.spec

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Śro, 15 Cze 2005, 22:04:00 CEST

Tak sobie zakutalizowałem speca oraz dodałem paczki do opery i konquerora.
Dużo lepszym pomysłem jest chyba zrobienie paczki głownej (z tą wtyczką) oraz
paczki od przeglądarek zawierającej tylko symlink. To proste do wykonania,
tylko nie wiem gdzie miała by się ten plik znajdować, bo koncepcja taka, że
był by on w katalogu wtyczek mozilli jest dobra, ale może są lepsze?
Czy może na razie pozostawić tak jak jest i STBR?

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics