X11 i evdev

Marcin Kałuża marcin_ml w sekretarka.no-ip.org
Śro, 15 Cze 2005, 23:56:48 CEST

Patche dodają obsługę protokołu evdev  do X11 do gadania z urządzeniami
wejścia/wyjścia przez moduł evdev.ko, w uproszeczeniu bez nich z mojej 8
klawiszowej myszki mam 3-klawiszową (IMPS ani inne *PS nie działaly)  i taki
sposób kiedyś znalazłem w necie na takie właśnie myszki (m.in. A4tech,
Logitech).
pzdr
MK