Problem z terminalem (chyba) po upgradzie

Piotr Wawrzyniak wopozka w gazeta.pl
Śro, 15 Cze 2005, 23:08:23 CEST

On Wednesday 15 of June 2005 20:38, Marcin Sztolcman wrote:

> i to od bardzo dawna, ale jakos nie mialem sily na bugreport. w sumie
> latwiej bylo mi wtedy zrezygnowac z aterm na rzecz xterm ;)

Ja też to mam od dosyć dawna w ater/rxvt w wmakerze i zsh jako shelu.
Osobiście rozwiązałem to dopisując do zshrc linijki
if tty --quiet ; then
   stty erase '^?'
fi

To rozwiązuje sprawę, w vim, natomiast przestaje po tym działać w less po
wykonaniu szukania (/) zamiast cofać, pokazuje się ^H.

--
Piotr Wawrzyniak
JabberID piti w jabber.uznam.net.pl